Followers

Pages

18 July 2016

Jualan Buku !


Jualan buku !!

Hai gaiss. Haa jualan buku apa pula ni ? Okay, sebenarnya di sini saya nak ambil kesempatan untuk menjual buku references especially untuk student asasi sains uitm 2016/2017 ni. Tapi kalau yang bukan uitm pun and ada yang nak beli i dont mind. Cehh. Tak kisah la sesiapa pun. So a few je buku yang saya nak jual. Antaranya ;

Buku teks Chemistry Volume 1 & 2

Vol 1

Vol 2

Buku teks Physics 10th edition


Buku teks Physics 9th edition


*buku physics yg kuning tu actually a few topik yang tak ada dalam buku biru tu. so its like biru dan kuning is like a combination supposedly. and buku kuning tu ada soalan tutorial. biru, nope.

Mathematics Book 1 & 2

Book 1
Book 2

Buku teks CTU

Sem 1

Sem 2

Itu sahaja rasanya buku yang saya nak jual. Biologi tiada dalam senarai so maaf ye ;) Harga untuk semua set buku tu murah je. Murah dari harga asal. Nak beli satu satu pun boleh. Tapi minta maaf saya beritahu awal-awal, mungkin tiada perkhidmatan pos laju ye. So mungkin sama ada cod atau datang ambil di tempat saya (Melaka) hehe. Cod di Melaka atau depends saya akan berada di mana. Dan ini buku terpakai saya. Masih dalam keadaan baik, cuma ada sedikit contengan belajar XD . Seriously saya jual murah, tak mahal sangat. insyaAllah. Kalau rezeki yang membeli, mungkin juga saya beri saja tanpa harga? Adakah percuma? Boleh discuss ecehh :)

Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian boleh whatsapp/mesej saya, 0176206913.
Terima kasih ^_^


1 comment:

  1. Wow we are used the same mathematics book for matriculation. hehe.

    ReplyDelete

Hi there! Feel free to drop your comment here. ^^

Thanks a lot! ♥

Newer Post