
Showing posts with label Blog. Show all posts
Showing posts with label Blog. Show all posts
7 March 2026
Do people still writing and reading?

13 June 2025
still nufaa: writing under hydrangea skies ☁️

still nufaa : writing under hydrangea skies
12 January 2024
Hello 2024!

23 July 2020
Kenali Siapa Pemilik Blogger ^^
Hello me!
22 July 2020
New Winner of My First Giveaway

2 July 2020
Giveaway by ejulz & mamapipie
Hai! Hehe setelah sekian lama rasanya tak join ga, hari ni aku nak join la jugak ga. Let's join guys! ^^
Giveaway by ejulz & mamapipie
Klik banner untuk join
Tarikh tamat: 15 Julai 2020
Btw, aku ada buat ga jugak so hope you guys who read this can join too hehe. Klik sini. Tq :D
And good luck kepada semua yang join ga ni!
29 June 2020
FIRST GIVEAWAY BY NUFAA
Assalamu'alaikum semua! Haii hehe. Sempena nak meraikan aku aktif ke blog ni semula (ceh), so aku nak buat giveaway. Honestly, this giveaway is kinda like to make more people to come and visit my blog hehe. Sebab aku tengah nak hidupkan semula blog ni kan setelah lama tak terupdate huhu so yeah. Harap dapat sambutan la :D
So tanpa melengahkan masa, let's start the event! Harap ramai yang join since this is my first giveaway. I'm so nervous! π
FIRST GIVEAWAY BY NUFAA
SYARAT:
1. Follow my blog (optional)
2. Buat satu entri bertajuk "First Giveaway By Nufaa". Copy and paste banner GA ni ke entri tersebut. Post entri.
3. Backlink entri tadi di komen bawah sini.
4. Last! Klik mana-mana entri saya dan baca! (ni pun optional la hehe tapi kalau baca, a big thank you! ^^)
Simple je kan!
HADIAH (seorang pemenang):
1. Innisfree sheet mask x 3 (random flavor type)
2. Some By Mi 30 Days Miracle Cleansing Bar 106g / RM30 (additional prize!)

*note: btw in case you think it doesn't suitable for you, then aku akan tukar hadiah kepada RM30 for the winner.
DUE DATE: 15 JULAI 2020
Insyaallah, aku akan umumkan pemenangnya on 16 or 17 macam tu maybe. So stay tuned eh! ^^
Also spread this to your friends! Harap ramai yang join memeriahkan ga saya yang tak seberapa ni hehe. Kalau tak ramai I will just randomly pick up mana yang join jela, or either way I'll just keep it huhu. Kalau ramai dan aku baik hati, maybe tambah hadiah??? Let's see... :p
*edited: I have added the prize! That cleanser is suitable for all types of skins and I'm pretty sure its really good. I've tried it (you guys can read it here => Some By Mi Review). Aku tak add la gambar cleanser tu kat banner sebab malas nak edit balik hahaha. And since aku dah tambah hadiah, harap korang join la. Join saja-saja pun takpee. Harap bersambutan la ye huhu.
So, do join and spread it. And thank you in advance for joining! π
26 June 2020
Establishing the Blog Back! ^^



Subscribe to:
Posts (Atom)




