Followers

Pages

12 February 2017

GIVEAWAY: INI BLOG SIAPA?



Hai gais. Duhh, jarang betul sekarang aku bukak blog ni kan. Hehe. Okay now aku nak join sat ga ni, almost last minute nih hahaha. Esok dah last day, sesiapa yang tak join tu meh la join sekali okay.


GIVEAWAY: INI BLOG SIAPA?




Ini Blog Siapa?

Hai, salam perkenalan diri daripada saya πŸ˜„ Maybe tak ramai yang tahu my true name or nama panggilan saya since saya guna nama 'Nufaz' sebagai nama pena. So instead of nufaz, korang boleh jugak panggil ain, and that is my nickname. I guess so haha. Briefly, I'm here since 2010 but sometimes I rarely update my blog huhu. Saya bukannya seorang yang chatty sangat, agak pendiam, to be honest la. hee.. Asal dari Melaka, haa siapa orang melaka tu kita geng okay! Saya ni student degree of Medical Lab Technology kat uitm and baru first year. hihi. So I guess that's all from me, selamat berkenalan :)



🌸🌸🌸🌸


Okay, itu briefly pasal diri aku. Aku sendiri tak tahu nak cakap apa huhu. Anyway, selamat berkenalan semuaa ! It's nice to know you ^_^

All the best !

😎


4 comments:

  1. Salam Nufaz, saya singgah di blog ni sambil follow ya.
    Jemput melawat blog saya jika berkelapangan and goodluck for the GA! :)

    http://anothersyed.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalam, thank youu yee. insyaallah ada masa saya singgah :)

      Delete
  2. Salam nufaz... terima kasih join ya

    ReplyDelete

Hi there! Feel free to drop your comment here. ^^

Thanks a lot! ♥

Newer Post