Followers

Pages

9 December 2016

Cuti Dan Aku


Hai semua ! Rasa macam lama tak touch blog ni. Jenguk dari jauh je huhu. So esok weekend dah. Pastu cuti lagi sampai hari selasaaa. Wuhuuu..... Selangor cuti so I pun cuti laa hihi. πŸ™Œ

Tapi the sad part is.......... aku tak balikkkkkkkk. Huwaaaa nak nanges beb. Minggu ni semua family siblings aku ada and im the only one yang still, stuck here. Urghh.. Kalau aku takde kelas mungkin aku dah balik khamis or hari ni, jumaat.(walaupun baru je balik cuti midsem minggu lepas kihkih) Hmm tapi esok aku still ada kelas to attend, which is kelas kokurikulum, bsm. Yeah, bulan sabit merah. Ikut hati nak aje skip kan (tapi aku bukan kaki ponteng 😝) tapi kitaorang dah la ini baru kelas ke 3 atau 4 kot and topik pun belum habis belajar then nanti pulak ada final exam. Eh eh bsm pun ada exam okayyy. Ikut plan asal nak balik khamis atau jumaat then nanti balik palam ni awal la, hari ahad. But unfortunately... Well nothing I can do. Kalau balik hari sabtu pun nanti macam kejap jee. Dah la balik rumah konfem sekonfem alam nya la aku entah study ke tidak. Nak pulak tiga minggu lagi nak final gaiss kau ghasaaa??

Okay cukup la pasal 'cuti'. Hmm. Stress aku dengar orang balik sana sini haih. walaupun ada je tak balik hehe. Takpela nak, berkorban sikit acecehh. Tapi serius tadi stress sikit, sedih. Nak balik, tak balik. Nak keluar, takde teman πŸ‘‰πŸ‘ˆ. Nak tengok DESOLASI ! Hehe. Takpela, esok aku nak keluar jugak! Kehkehkeh. But now alhamdulillah dah okey sikit hehe. Bukak laptop bukak blog then done. Kurang sikit sedih tu. See? Blog ni la penawar duka lara cehh haha. Oh btw, lupa nak cerita. ceh. Khamis tu kaklong aku ada kat KL, dia ada interview kat situ. So then alang-alang kat situ dia amik kakngah angkut sekali balik kampung la. Sedih wehh, dah dekat tapi takleh nak amik I 😭 Sebab I still takleh nak balik. Jumaat ada kelas lagi, kelas ganti. Aku tak sanggup nak skip kelas. Saya budak baik sikit hihi. Ish ish kata sudah tak sudah jugak aku ni haha.

Okay so now we go to the other topic. Eh btw perasan tak kita punya blogger dashboard dah baruuuu hihi. Nak tulis entry pun dah ada emoji 😎 (ke memang dah ada haha. tapi rasanya takde ni baru kan kan). Excitednya kita haha. And plus plus plus. Aku takde la betulkan cbox tu tapi at least if you guys nak chat there or leave yor link there, boleh la tekan 'click here' tu. Thats the least I can do for now. Dah check jugak yang cara +Abam Kie bagi kat komen tu, check whether lock atau tak lock. thank you abam kie :) So its not lock and i dont know else nak buat apa. Oh and yang url tu ermm memang lain haha sebab dulu dulu punya kan. So tukar dah, cuma pelik jugak la sebab sebelum ni pakai elok ja. Mungkin update baru kot agaknya entahlah. Whatever. But just temporarily, aku pakai link tu dulu. Nanti nanti la aku betulkan cbox tu. Nak fokus kat final dulu okay hehe. Maybe nanti time cuti sem ke apa la kita try betulkan.

For now, ni saja ja nak bagitahu hampa semua apa khabar aku heh. Aku pun rindu blog ni huhu. So nak akhir tahun ni, banyak pulak giveaway kan. Hmm. Kalau sempat and rajin aku join la ye. Dah bookmark dah tu. Tinggal nak join je. So setakat ni je la dulu. Ada pape nanti aku update la kalau sempat insyaallah. Thank you guys for reading. 


No comments:

Post a Comment

Hi there! Feel free to drop your comment here. ^^

Thanks a lot! ♥

Newer Post